برهانبرهان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
بهاربهار، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

اندر احوالات گل پسر و مامانش

عمو فیتیله ای ها...

1393/2/5 19:17
نویسنده : مریم
171 بازدید
اشتراک گذاری

پسزکم صبح ها که از خواب پا میشه خیلی خوش اخلاقه. امروز صبح زود که بیدار شد، بعد از خوردن شیر یه کم با هم بازی کردیم، عاشق بازی کردنه، خلاصه بعدش کنار هم دراز کشیدیم و یه چند دقیقه بعد  آروم خوابیده بود. این اولین باره که این طوری می خوابه... قربونش برم قلبماچ

امروز جمعه بود و من و پسری با هم عمو فیتیله ای ها رو نگاه کردیم. انگار خوشش اومد. با دقت نگاه می کرد. 

چقدر برنامه ی شادیه. خیلی آهنگ های قشنگی می خونن. دستشون درد نکنه.هورا

امروز همسری سرکاره و بیرون هم حسابی داره بارون میاد. من و برهان هم توی خونه زندانی شدیم.

من همیشه عاشق بارون بودم، هنوز هم خیلی دوست دارم اما بعضی وقتا اینجا زیاد بارون میاد...البته امروز واقعا هوای طرب انگیزی شده...

لبخند

پ.ن : پسرم ، عاشقتم خیلی دوست دارم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)