برهانبرهان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
بهاربهار، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

اندر احوالات گل پسر و مامانش

آرام دل مادر....

1393/2/8 2:58
نویسنده : مریم
156 بازدید
اشتراک گذاری

آرام جانم ... دل آرامم...

پسرک عزیزم ، همه کس من تویی... جان و روان من تویی... 

نو آرامش قلب مادری .. امیدوارم همیشه برقرار و شاد و تندرست باشی فرزندم...

امروز پسرکم با زبون بی زبونی با من حرف میزد... خیلی امروز پسر خوبیه، البته همیشه پسر خوبیه..

امشب با باباش پسری رو حموم کردیم... بچه ام عاشق حموم کردنه 

بنظرم این روزا  بیشتر با ما ارتباط برقرار میکنه ، همش دوست داره باهاش بازی کنیم و حرف بزنیم. من که اندازه ی همه ی عمرم تو این چند ماه وراجی کردم. 

دیروز چندتایی عکس جدید از عزیز دلم گرفتم که حتما می ذارم تو وبلاگم... 

 

پ.ن: فرشته ی آسمانیم تا همیشه عاشقتم مامانی...

پسندها (1)

نظرات (0)