برهانبرهان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
بهاربهار، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

اندر احوالات گل پسر و مامانش

بدون عنوان

1393/2/13 2:24
نویسنده : مریم
141 بازدید
اشتراک گذاری

طبق معمول شوهری سر کار تشریف داشتن  و من و پسری هم حسابی امروز زدیم تو سر و کول هم... (هاهاها ... حسابی لهجه ی جنوبیم رو بنمایش گذاشتم ) خندونک

امروز برای اولین بار پسرکم رو بتنهایی حموم کردم... با موفقیت کامل niniweblog.com یکم هم با هم آب بازی کردیم، خلاصه اوقات خوشی با هم داشتیم. بعضی وقتها یجوری با محبت نگام می کنه احساس می کنم واقعا دوسم داره و می فهمه... قربونش برم niniweblog.com انگار هر چی قربون صدقه اش برم بازم برام کمه... ای رودوم  niniweblog.com

این چند روز یکم فکرم مشغول و ناراحت بود، یه حرفایی بعضیا که نمی دونم کین می زنن که آدم رو واقعا ناراحت می کنه، اما چه میشه کرد باید گذاشت و گذشت....niniweblog.com 

  

پ.ن : پسرک عزیزم برای همیشه دوستت دارم.. عشقولک من ... محبت

پسندها (1)

نظرات (0)