برهانبرهان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
بهاربهار، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

اندر احوالات گل پسر و مامانش

بدون عنوان

1393/6/24 2:26
نویسنده : مریم
146 بازدید
اشتراک گذاری

حسابی سرم شلوغه، از این مغازه به اون مغازه...پسری هم که ماشالله حسابی از خجالت مامانش در می یاد. عزیز دل مادر، جانم ، روحم...بوس

دیشب بعد از خوابوندن پسری بجای اینکه خودم هم استراحت کنم نشسته بودم به عکس دیدن، اونم عکس های خودم قبل از بدنیا اومدن پسرک و رفتن به بیمارستان و پسری چند لحظه بعد از بدنیا اومدن و خلاصه تا الان ، یعنی از عشق مادری نمی دونستم چه بکنم. همش تو دلم قربون صدقش می رفتم ، آخه می ترسدم بیدار بشه. یه بار که خیلی جلوی خودم رو گرفتم که نرم تو خواب ببوسمش...ای جانممحبت

 

پسندها (1)

نظرات (1)

ĸoѕαr
27 فروردین 94 12:50
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی